Snö storm

Älskar detta underbara väder dock inte när man är ute med vovvsingen eller skall köra bil men dte brukar lösa sig ändå..har precis tagit en power napp sov dåligt inatt innnan kursen och den har varit mkt lärorik idag så man e ganska utpumpad på enegeri..
Tänkte ta upp och läsa en stund för att sen försjunka mig in i filmens värld hm lipstick jungle helt underbart nästan bättre än sex and the city..

Fattar inte varför du skall hålla på att bråka jag skiter fullständigt i dig men du verkar inte förstå det.. som när diu ringde jag bryr mig inte vad folk pratar för jag vet själv sanningen precis som mina vänner... det ända jag haft efter att jag separarde från min förra sambo var du .. o jag trodde du menade allvar men efter alla dina jävla lögner om att du skulle sticka o jobba i Frankrike o stockholm och att du var singel pytsan... visst jag erkänner jag var dum som inte slutade och vaknade till  när jag fick veta om att du inte var singel men människan är dum.. alla är vi dumma ibland.. men jag är människa och jag erknner och står upp för det tillskillnad från dig.. du är inte ens man att erkänna ngt av allat skit du hålle på med..
Jag hade kunnat vara hemsk och lägga upp alla sms du skickat bilder som tagits på oss och inspelade samtal men ne jag skiter fullständigt i det för jag vet sanningen och många andra... men orka .. och meningslösa kommentarer om att jag skulle vara en ful tjock hora haha dom skrattar jag åt.. konstigt om nu dessa kommentarer skulle stämma varför sitter jag och skall sitta modell ???
Och vad är han isf om jag är en hora? Varför blir det aldrig killen som anklagas? Alltid e det vi tjejer som blir utpekade och förnedrade...
Nej titta dig/er i speglen och använd ett SVENSKT lexicon innan ni uttrycker er i kommentarer!

Dags att fördjupa sig och sjunka ned i länstyrelsens ansvarsfulla alkoholhantering

xoxo snöbolls puss jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0