Tufft

Riktigt lång dag med allt jobbandes .. har haft en otroligt bra kväll dock lite dricks men men goa arbetskollegor och bra musik kan de bli bättre..
O när man kom ut från jobbet jo vad ser man inte jo snö stora stora flingor som dalar ned mot himmlen ... kanske ett tecken.... jag har aldrig sett så stora flingor i hela mitt liv...
Dessutom när jag kom hem fick jah näsblod har hänt typ 2 gånger innan när man kört näsan i hästens nacke när man hållt på att åka av o liknade... ett tecken på att jag måste varava ned och skita i alla bekymmer och bara tänka framåt...




RIP. Anis.... Vi tänker på dig och din familj.

Time to slepp antil atleast 15.00 am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0