Året var 2008 men är Nu 2009

Tänk så snabbt 2008 gick eller är det bara jag som känner så? Kanske är jag den ända men det kan jag väl inte vara eller kan jag? Svaret dom kan jag bara få från mina nära o kära och alla som läser min blogg.

Det hände ju så otroligt mkt under 2008 för min egen del... inte bara i mitt liv utan runt omkring också med finanskrisen krig mord och jobb.
Kan lätt sammanfatta 2008 med att jag gjorde saker jag aldrig drömt om och jag bröt förra årets nyårslöften haha men det känns som att nyårslöftena är till för att brytas.

 *Jag var sambo med en underbar person som helt plötsligt bytte och blev som föbytt
* Jag som alltid sagt man skall stanna kvar på den sida där gräset är grönt och inte gå över till den sidan som är grönare. Den efrfarenheten gjorde mig både gått o ont. Jag hette till Anthill telenors kundtjänst fick många nya vänner och en fantastisk utbildning , istället för att sitta säkert i klädaffären där jag jobbade innan . Men det är smällar man får ta.
* Jag inledde ngt med en kollega på jobbet o vart är vi påväg det vet vi inte............
* Skaffade egen lägenhet i centrum helt underbart


Sitter o lyssnar på jobbets web radio o plötsligt hör jag min egen röst säga du lyssnar på kiss fm love haha blev lite chockad.. trodde mina ramper var värdelösa kändes så när jag demade dom men men tydligen var de godkända kul:)
 
Som de flesta vet har jag ledigt från taxi 24 samma persiod som förra året hoppas ni inte saknar mig för mkt men på återseende. Har T 24 att tacka för mkt under 2007 2008 vi är ett team med olika personligheter som vet hur man har kul. Men jag kan säga att jag saknar det gamla teamet oerhört mkt thomas tony sonny staffan allan P-A jörgen . Som sagt  vi har blivit större o starkare med året vissa försvinner o andra tillkommer.
Vill iallafall tacka Thomas som ringde den morgonen när jag hade 38 graders feber inte mkt till röst haha
- Johanna dags att vakna kan du vara klar om 20 min
- vaddå vi skall te stan o fixa med reklamen
- åhh vad kul jag hade länge frågat om att få hänga  på
- Trodde aldrig jag skulle få göra den trodde jag skulle svimma i studion haha

Men det blev helt ok jobbigt att höra sin röst på radion men nu när den går för andra året på raken tycker jag den är klockren:)

Och kan ju faktiskt säga att om ni känner igen reklam rösten så beror det på att nya vägar öppnat sig jag är faktiskt en av morgon pratarna på stationen ihop med jimmy. Vi sänder eller skrattar oss igenom 3 timmar på morgonen haha:) Känns som vi är ett topp team:)

Dags att krypa ned under dom underbara duntäckena som jag fick i julklapp skall upp tidigt o jag e inte ens trött.. känner bara en ilande smärta i ryggen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0