Back in the studio

Så himla skönt att vara tillbaka i studion varvade upp lite lätt igår men rösten kändes värdelös... idag kändes det mkt bätte o jag var på topp hehe
Bråkade lite med jimmy idag haha blev nog rätt bra men det känns lite konstigt än att prata men jag är konstigt nog inte nervös längre för att säga fel eller göra bort mig :)

Tack gumman för hälsningen i radio riktigt kul att du hittade hit och kan ju tillägga att idag hade vi 7 fler lyssnare över webradion/tv som kollade :)

Blir nog en lugn kväll trots allt hm funderar på om man skall ringa sofia o kolla om vi skall ut och ta en öl kanske .. annars e jag lite sugen på att åka te åhus o mysa med vovven som åkte hem igår... Är ledig hela helgen så jag har lite tid att födriva som man säger så....

Tjingg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0