Brrr kallt

Somnade runt 3 inatt hemskt att mnan inte kan sova men det är så mkt som snurrar just nu kring mig. Dessutom känns det ganska oroveckande att ryggen har börjat spöka.

Kom att tänka på att förra nyårsnatten satt jag på taxi .. började redan kl 14 o var säkert ite hemma förrens 5 på morgonen och den ända man träffade var en massa fylloon utanför boden, sina chefer från Pråmen o så lyckades Jörgen komma kl halv 1.
Så med andra ord kan jag lätt säga det va undserbart att mysa med familjen spela spel äta gott o sen kunna sitta med hunden under armen utomhus när klockan slog 12

Jo ni läste rätt jag satt ute med Xante han e lite rädd men det övervinns av att han får vara lös med öppen dörr o sitta bredvid matte.. Han vill så gärna titta på raketerna o vad det är som smäller... kan dock tillägga att han har bomull i öronen men ändå hur många hundar är som min älskling:)

Nu ska jag ta en snabb dusch sen springa bort till jobbet ..  har som ni kanske inte sänt idag på Kiss Fm men vi skall ha möte idag o min röst är inte bra .....

Ikväll e de fredag .. hm undra vad som händer ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0