Early morning

The sun feels good next too my body... åhh var uppe tidigt inte sovit någonting på hela natten... fick dock stöd av hanna och per igår känns bra att ni finns där och rycker upp mig så jag inte når botten innan mitt liv ens har börjat...
Mandy moore gumman låg ju hemma o mådde dåligt stackaren annars hade jag krupit över och fått lite kramar:)

Har som sagt varit uppe tidigt och skulle sända men hm de blev nog ngt missförstånd... så jag promenerade hem ist och hade precis kröpit ned under täcket när hanna uppfattade att jag var vaken så hon bestämde vi skulle mötas i stan så jag kunde haka på och dricka en latte :) mummmmmaaa o med vailjsmak såklart:) vad annars när det gäller jossan hehe

Sen efter det stack jag bort o pratade lite i radion det e faktiskt givande nästan som en terapi för min del... visst man kan ju inte säga allt vad man känner o tycker men om man e smart o duktig kan man ju linda in det fint o försiktigt:)

har myskläder på mig sängen är uppbäddad känns som en söndag kycklingen tinas.. skall laga god kycklinggryta o jag vill bara krypa ned o hålla om ngn.. men den personen är och skall förbli raderad för resten av mitt liv.. som alla vet så hade jag som nyårslöfte att gå vidare långt bort från dig från oss men ingen av oss kan slita oss från varandra men jag skall lyckas..
Det är kanske bästa såhär.. skilda olika jobba och allt annat....

Nya tag jossan ....

Time too make dinner..


Just det kanske en date ikväll ... har ju fått förslag o såklart handboll med min bästa mandy.. tack för pusarna i din undedbart hätliga blogg.. fattas bara fyllebilderna haha
www.kandymandy.blogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0