Fixar nisse

Äntligen fått tillbaka min kära dator tack thomas guld värd och ställer alltid upp när jag behöver din jälp vad det än gäller med denna förbannade datorn som driver mig till vansinne ibland haha
Kom nyss innanför dörre hade tydligen kiss fm igång och vad hör man inte jo min kära röst säga kiss fm love mellan 10 och 11:) värmer i hjärtat verkligen ..

Idag är ingen bra dag kan jag lungt säga.... kroppen mår inte så som jag vill.. låg och somnade på soffan innan tur att du ringde och väckte mig.. minns knappt att jag svara i telefonen måste ha låtit roligt .. men men det skall man ju ha i livet .. lev livet som om varje dag är din sista..

Pratade med dig igår på några dagar fattar inget vill inte fatta o din kommentar vill du ha barn nu .. jätte kul... fattar mig inte på dig ett dugg.. tror nog ingen gör det och inte du jsälv gör det.. men en sak är vi nog alla överrens om du lever varje dag helt ut .. som om det inte skulle komma ngn morgondag.. jag är inte som du jag blickar framåt jag vet vad jag vill i livet fast det tar emot jätte mkt ibland som idag d man inte vill resa sig upp ur sängen.... men en sak är säker jag kommer få det jag vill ha för det som inte dödar mig gör mig starkare....

Imorgon bitti kommer min älskade vovve .. skall gå långa sköna promenader imorgon har jag bestämt mig för .. inte dra täcket över huvudet och känna mig tom.. nej jag skall börja segra istället och inte gräva ned mig.. det är 2009 o jag skall bli större starkare och börja leva livet

Snart dags för sex and the city yhesssssss


tjing jossan xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0