Hm....

Vill inte känna.
Vill inte gråta.
Vill bara va stark.

Oron sitter som en stor klump i magen.
Kan ibland inte sitta still.

Sover dåligt.
Drömmer ingenting.

Nyss kommit hem efter att ha suttit på ngt tråkigt möte som ger piss nada nolllllll... helt jäkla otroligt o onödigt hade hellre kunnat ligga hemma o kurera mig känner mig sjukligt trött i kroppen men samtidigt så sugen på att träna.. konstigt nog när jag e sjuk o förkyld det e då jag känner motivation att träna....

Snart kommer mannen :)

Kommentarer
Postat av: Grannen Martin

Men du fick mat i kroppen som din underbara granne lagade efter att ha kommit hem från jobbet.



Vad är jag då? jo en grymmt bra granne som alla kan lita på... ses tjejen snart är det fest ;P

2009-01-15 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0