I am not brooken ..

Lyssnade precis på beyonces nya låt helt underbar .... Hm synd videon inte var lika bra.

Mandy o jag har bestämmt oss för att börja blogga på riktigt allvar hm min frågan är varaför bloggar jag överhuvudtaget? Hm jag vågar ju ändå inte skriva ut riktigt helt vad som stör mig mest i livet och det som även ställer till det så mkt för mig... men varför tar jag inte steget o avslöjar allt o skriver de inblandades namn.. vad e dte som gör att jag tvekar??

Vaknade jätte sent idag innan jag skulle iväg och sända ... blev som sagt jätte dålig igår efter jag och mamma hade hämtat mat på ´Katrins .. verkligen sista gången jag beställer ngt där..Dom som haft så god mat innan o nu blir man så besviken ....
Var hittar man annars goda pizzor o kebab i denna staden hm.. O efter helgens bravader har jag inte ens en tanke på att bege mig till kebaben vid subway hehe dock minns jag inget därifrån o ibbes o mandys historier därifrån skiljer sig ganska mkt ifrån varandra ....


Sitter och lyssnar och kollar igenom lite nya musikvideos och låtar så man har ngt att prata om i radion imorgpn.. hm men det blir mest lite jobb o mkt högt ljud så man kan lära sig texten.. dessutom sitter jag och laddar inför handbolls träningen.. har dock lite träningsvärk kvar i armarna .. konstigt nog inte benen men men ikväll blir det kanske tvärt om...

Kan ju berätta att jag hade tvätt dag igår både min tvätt och passade även på att tvätta min älskade vovvsing:) har ju en vit golden retriver o som inte behöver tvättas så ofta fast han e vit.. men jag tvättade iallafall mörk tvätt igår o tänkte att skit samma hade en rosa kofta o lite annat så jag slängde in det ihop med det mörka...
Tydligen har den som tvättat innan glömt ett sidanband i mörkblått så jag fick gråa ist för rosa .. fatta vad arg jag blev!!!!!!!!

Typ som när min förra sambo tvättade mina beiga Taxi 24 kläder och jag fick ljusblåa haha o precis vad mina kollegor sa du kan ju byta till kurir haha men ack ack dom har mörkblåa kläder inte ljusblåa... me vem vet jag börjar kanske väl kanske snart på kurir.......

Idag har mandy o jag cyklat ut till högskolan o sen ÖB riktigt skönt men jag behöver träna lite mer..men det kommer tar ju faktiskt dagliga 1-2 timmars promenader:) O ikväll e det dags att lira lite mera handboll:)

Tänkte jag skulle lägga mig och vila en stund innan träningen o ta en snabb dusch om där finns ngt förbannat varmvatten...

Åhh vill inte ha det så här fattar inte det var inte såhär det skulle bli vi skulle bara ha kul inte bruka allvar eller .. det var min tanke iallafall med det hela .....

hörs sen tjinggmin bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0