Ny vecka nya tag

Hemskt vad veckorna o dagarn går snabbt förbi men så e det väl när man har roligt. Igår bestämde jag min för att laga hamagjord gratäng med tomat o vitlök grillad/stekt kyckling och hemmagjord rödlökssås o sallad mums ..o tänkte man får väl äta själv som vanligt men under tiden gratängen gräddades i ugnen tog jag en skönt promenad o då ringer hanna.. så jag skyndar mig hem byter om o vidare mot stallet:)
Älskar att bara sätta foten innaför och känna hästlukten slå emot en nyslaget hö halm sågspån och allt annat.. det är det ända som får mig att lunga ned mig på i sekund...


Efter att besökt ekohollan stallet och maxi skyndade vi hem för att fräscha till oss o jag han typ precis inna hanna stegade in genom dörren vrål hungrig ahha ohh gott var det hade typ kunnat sitta och äta det hela natten.. synd att vi missade att ha ngn efterrätt.. men men det funkade fint med lite torrt vitt vin:)

Idag är det hm måndag  4 dagar tills mamma fyller år jepp alla hjärtansdag ssne lyckosen ingen aning om vad jag skall köpa till henne...men det kommer väl... skall snart iväg på möte sen blir det en promenad som gäller och sen laga lite mat tror jag bestämt....
Känner att detta mötet inte kommer ge ett skit men måste man så måste man ... hatar möten... hehe om jag inte bestämt dom själv...

Vill ha svar från kurir nuuuuuuuuuuuuuuu ....... 

tjingg  Taxi 24 2007

Kommentarer
Postat av: xxx

hahaha du tror ärligt att per kommer ge dig goda referenser till kurir? ahahhahahaha jag skrattar så jag nästan kissar på mig.. du lever allt i den egna lilla sagovärld

2009-01-26 @ 15:36:51
Postat av: Anonym

vacker flicka på jobbet;)

2009-01-27 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0