Nysning

Har haft ngn som tjatat på mig hela dagen om att jag måste berätta om helgen.. kan lätt säga det var den bästa på länge..trevligt och bra folk och alla verkade trivas som fisken i vattnet.. efter att vi varit hemma hos emma begav vi oss mot staden .. o som jag ville blev det Class:)
Blev chockad av musiken o gästerna dom har tydligen bättrat på sig på nästan alla sätt-- dock finns det frågetecken bland personalen kan jag tycka men det är bara min åsikt..

Efter stäning begav hanna o jag oss på upptäckte haha lite smågalna o jag ni som känner oss bäst han  ju tala om att vi hamnade på Bk , i taxibilarna haha en i varje såklart vi har ju våra favoriter o sen vidare te hanna där kläderna ¨åkte av fram med mums godis o frukt o sen hoppade vi hopprep haha kan ni fattta hopprep o en bra fylla kan inte bli bätte än att en kollega ringer o säger han står med bilen på vägen o trodde inte sina ögon när han såg oss hoppa haha

Idag har jah varit o jobbat på T riktigt skönt trevligt men mkt med människor hade lite problem att komma fram med maten o drickan när det skulle fyllas på. Men fick dock ordning på allt.. men det tog sin tid och dom skulle ändra om en massa men slutet gått allting gott.
Fick otroligt mkt beröm av en av k-stads största bilföräsljare:9 sådant värmer otroligt mkt som att få höra underbar service leende p¨å läpparna uppmärksam vaken bästa servicen på länge m,m:) då blir man själa glad och känner att arbetet ger ngt fast man svettats ihjäl och stressat för att hinna..
Kan dock tilläga att produkterna från hälsa o helhet värmde också otroligt mkt skall börja använda sakerna redan imorgon om jag orkar känner att förkylningen tar kål på mig.. o jag saknar dig otroligt mkt..
Skall antagligen åka till Åhus imorgon o äta hos mormor o morfar o ta en runda med min viovve saknar honom så mkt att jag kan gråta när som helst...
Hade verkligen behövt masssssaggeeeeee nu .....

Dags att krypa till kojs natti natt

tjiggg my loveparty people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0