Nytt nr

Så skönt att slippa alla idioter som ringer och folk man inte vill veta av .. kommer enbart vara jobb och riktiga vänner som kommer ta del av det nya numret. Synd gillade verkligen det andra numret och det var innarbetat bland alla jobb kollegor och vänner. men tydligen finns det ngn person som ringer ...
Vem vet kanske behöver byta nummer tillfälligt bara .. kommer iallfall ha kvar det gamla så jag se ifall ngt ringt som man vill skall ringa.. Vet själv hur dålig man e på att lägga in nya nummer när vännerna medlear de bytt nummer.

Var uppe länge inatt inte bra att vända på dygnet men men satt och kollade på nited 93 tror jag den hette.. är ju tänk som en dokumentär /film förknippad med 11 september usch vad hemsk kan jag säga.. i pauserna passade jag o mandy på att fråga om vi gråtit en skvätt haha vi e tokiga ihop..

Idag har man varit i studion några timmar.. förhoppningsvis har jag inte många veckor kvar om jag har tur... hade varit helt underbart om jag kunde åka med eller kanske få turen att jobba i Göteborg .. tänk om allt hade varit som man önskar då kund edu flyttat med upp o kanske hade vi kunnat jobba på samma företa.. hade varit mysigt... men men det är som det är och inget kan ändra på saken..

Unga mödrar på tv- vill ocså ha en bebis nu.. jaja skall ut på en lång skön promenad nu blr nog ingen handboll denna veckan har super ont i tårna får se om jag kan gå en runda men men

Updaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0