Objekt

Har suttit och rensat ut en massa musik nu på datorn blev bestämt 250 objekt och då är jag inte klar på långa vägar.. har rätt mkt musik som dom flesta vet på datorn haha

Idag blev det sovmorgon skönt sedan fick jag lite bråttom till jobbet ... vaknade 09.45 o första tanken var att jag borde vara påväg till studion men ack inte idag.. kunde dock ej slita mig för jag var uppe en runda o checkade inför måndagen o så:)
Längtar hoppas verkligfen jag att får följa med gänget ned o sända på Gran canaria:...

Sitter och diskuterar om det blir utgång eller inte .. själv är jag bara sugen på en lång skön promenad o sen slänga sig framför tv med värmekudde duntofflor och under duntäcket...

Imorgon skall mamma o jag se utställningen pompeji i Hässleholm:) ska bli skönt lagade tacos o handlade innan med lilla mammse..

Har bara ett problem och det är lägenheten .. va ska jag göra me den om jag åker till Gran????


kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0