saknar..

Sönt att vovven har varit hos mig i dagarna.. har som sagt haft det lite kämpigt men utan att få hinder framför sig kommer man ingenstans och det funkar inte att gå runt utan det är kliva över som gäller coh komma ut som en vinnare..
kan faktiskt säga det har varit skönt att gå upp tidigt dra på sig tjockjackan och mössa och bege sig ut ca 2 timmar.. valde att gå genom vattenriket nu några morgnar och det har varit sagolikt vackert...

Dagen har gått snabbt och varit förvånadsvärt rolig ... har duschat Xante som tyvärr skvätte ned min nystädade toalett och hall men men sedan la han sig på filten så jag kunde föna honom torr...
Igår hade vi förfest hos mig sjukt trevligt och mysig stämning innan vi begav oss mot Banken .. kan dock tillägga att min vovve passade på att känna sig som festens härskare haha 
Trevligt ute igår dock hade jag roligare än jag brukar kan de bero på att jag var nästan nykter?  Drack enbart 2 cider under kvällen medans de andra shotade o allat annat .. haha kom billigt undan:)

dags att begrava sig i filmen och ta en iskall calypsoglass som väntar i frysen.. saknar att kunna äta gräddglass..


kiss jossan 

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag vet faktiskt inte.. Men det borde vara DSB om man köper på biljett på danska sidan kanske? :)

2009-01-30 @ 13:39:16
URL: http://siggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0