Sjukligt ont


Kom hem gumman miss youuuuu xoxox
Tror det var en blöt utekväll med en kollega oskcå som inte fastande på bild haha :P




Åhh vilken smärta fattar alltså noll.. Gårdagen var mkt trevlig efter att mammsen åkt hem efter att ha hämtat min underbara xante päronconcage bebisen så tänkte jag slappa men det blev en liten promenad och sedan tänkte jag sova framför tv men ist blev det upp till grannen för att hämta min tröja som emma hade varit och lämnat där tidigare och även undervisat martin hur man städar.. haha allafall det var jätte fint där uppe nu..
Hm men ist för att dra ned en trappa till min sköan soffa blev jag sittandes i en skön fotölj med 2 cider och en massa boys .. hm rätt trevligt att vara ensam tjej om jag säger så .. det e så mkt lättare att umgås då och man slipper allt äkla tjat om skvaller o kläder haha..
Men en bölandad fest eller tjejfest har också sina fördelar.. efter dom dragit så hade jag .lite annat hys för mig hehe hemligt hemligt men men ni som känner mig vet var jag befann mig .. i himmlen :)
Önskar det kunde vara en hel dag så jag kunde få ge dig allt och bevisa och vinna haha tokiga jossan inte sant men det känns som 40 minuter är lite eller??

kan tillägga att jag var och hämtade grannen på stan inatt och vi åt lite skräp på Bk usch onyttigt .. mådde riktigt dåligt faktsikt när jag kom hem efter att ha ätit den skiten .. skall bli hälsosamt hela veckan bara för detta nu... Just nu står det en potatisgratäng med soltorkade tomater ch feta i ugnen och tillagas mums tänkte ha lite kyckling och medelhavssallad till detta innan jag skall jobba.

Trodde dock inte jag skulle klara av att gå upp imorse somnade runt 4 inatt men det var inte det som spökade nej utan ryggen trodde verkligen inte jag kunde andas eller ens kliva upp ur sängen.., det är ngt som inte stämmer och läkaren tror på inflamation igen.. men det gör inte jag.. klarade precis ta mig till micron och lägga in värmekuddarna och sedan tillbaka i sängen med 7 kuddar o 2 duntäcke o värmedkuddarna kring ryggen o över hela mig så ont så det var sjukt.. har dock ont än men nte som innan har fösökt strecha lite och stå i duschen men det kommer bli en tuff dag o kväll att jobba... skall dock se till att inte bära öl eller cider ikväll håller mig till  spritflaksr och annat lättare... annars e väl risken att jag fastnar i ett lägge haha vad kul det hade sett ut... :P


Funderar på att gå en runda dusch och sedan krypa ned igen och sova innan jobbet och förstås inte glömma att äta... lutar åt en proemnad faktiskt.. kanske släpper smä'rtan i ryggen då... vill inte börja äta dom äckliga tabletterna men får väl betsälla tid i veckan hos läkaren och se om jag kan få ngt annat smärtstillande.. blir ju helt usch av dom andra...


Hörs kisses
bästa låten som finns
http://www.youtube.com/watch?v=mmbQEQltOwM&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0