som vanligt

Varför skall det vara så in i helvete ja ni såg läste hörde varför skall allt vara så svårt.. önskar det jag hade innan förblev så men nix john jobb tog död på allt.. kan väl erkänna att jag hade min sak i det hela också,, men fan...
Fan ta dig steget är så jävla lätt att ta för din del.. o du vet vad du får.. men jsg vet hur svårt det är har ju varit i samma sits föruom att vi inte var kollegor m,m
usch vad det snurrar försöker stacva rätt tur man tar rätstavninge haha skall upp om ngn timme bara för jäkla rörmockare skall hir os en skall jag jobba.. Inget Kiss Fm denna veckan,, kan vara sönt efter allt sjungande denna kväll eller natt.. folket vill att man beger sig mot efterfest.. känner sängen lockar mer..

hade kännts bättre om du var hät.. måste släppa taget..


natti natt  tjinngg jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0