stel som en vandrande pinne

Hade en sjukt trevlig kväll med mandy som vanligt.. vi var och tränade handboll på Härlövskolan och jag kan väl säga att det gåt väldigt bra framåt för min del.. vi har konstaterat också att de var en bra uppvärmning och nedvarvaning att cykla dit och hem.
Känner dock att jag har lite träningsvärk i armarna o lite i ryggen men konstigt nog är det lungt i benen och vristerna ..har lite proeblem med ledbanden i vristerna o jag vrickade mig lite igår men är bara lite svullen...


Nu skall jag hoppa in i duschen har ett hektiskt schema idag

* Sända radio
* Möte med AMS
* Städa
* Förbereda inför imorgon
* Träffa hanna o handla lite
* Sova :)

tjingg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0