Svårt

varför skall det vara så helvetes svårt att hitta ngn flytta ihop med bilda familj...längtar efer att komma hem ha ngn att pussa och kram och leva med... är det inte fler som vill samma som jag?
Komma hem efter en dag fylld av jobb stress och mkt annat..kliva innanför dagen känna värme kärlek sprida sig som en klump i magen till hela kroppen äta god mat krypa ned i ett bubbelbad ta ett glas vin eller en kall öl och bara njuta av livet..

Visst jag var sambo innan och levde livet men just det förhållandet blev aldrig riktigt som jag önskade.. vad berodde det på igentligen.. var det kanske våra arbeten val av arbete arbetstider mognad vänner eller ville vi olika i livet?
En del va mig skriker sätt dig i skolbänken plugga upp den hemska matten och bli Polis... en annan del säger vänta det rätta jobbet finns där ute.. följ med till Gran canaria eller varför inte med in bästa vän när hon skall plugga.. lyft vingarna .. nu är jag där igen.. valet kvalet stanna hemma vänta eller lyft och se vart det bär av i livet..

Som hanna sa vill du verkligen vara kär ha ett förhållande gifta dig skaffa barn och bygga hus.. redan nu? Svaret är både ja och nej. vet ärligt inte vilket svar jag gav henne inatt.. men det kvittar väl vilket svar jag gav henne...

fick ett sms igår av chefen
- ligger i bubbelbadet nu med en kall öl.. det e trevligt att vara chef haha kul eller...
* svaret jag ligger i min stora mysiga säng och kollar på sex and the city o njuter av livet o träningsvärken - det e skönt att känna man åstadkommit ngt.

Idag har jag o mandy varit o käkat på ocean city vi hade dock besluts ångest men klandock säga efter mkt mat o skvalle att det var mumsigt. Efter den trevliga tjejlunchen begav jag mig till Åhus men mamma..
Träffade min underbara vovve o mormor o morfar såklart.. sen bestämde vi oss för att ta en lång promenad till Kyrkogården...
Min älskade vovve fick en hel del cp ryk haha svansen i vädret och en massa bus .. synd jag inte hade den bättre mobilen med 5 mp kamera .. men men gjort e gjort..
Tänke lägga mig har början till migrän beror på vädert inget på tv och ingen att mysa med idag.. vi vet ju var han e... blir dock en tuff dag på jobbet imorgon också så jag kan behöva sova länge...*
kan berätta att det blåst så otroligt hårt att byggnadställningar rast på huset / lägenheterna framför mig..*



Tjingg

ps fuskis mandy lova åka skidor för mig också o pulka såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0