Tuff dag

Det är bara förnamnet .. att det skal vara så fruktansvärt tung och jobbigt och framförallt ta så långtid att duka och bära fram bord stolar porslin m,m till ca 110 pers.. tror inte ni kan tänka hur låntid och hur noga och viktigt allt är,, dessutom fick vi en trevlig överraskning av spydoft när vi flyttade sofforna för att komma åt borden usch .... mår illa igen av att bara tänka tanken..

Blev ingen handboll för mig idag skit tråkigt men jag måste som sagt ta tillvara på allt jobbtimmar jag får.. har inte lust att bli av med denna underbara lägenheten.. hoppas verkligen jag får lägenheten under mig där det finns riktigt balkong.. jag har dock fransk men det hade v arit trevligare med riktig:)

Hade en riktig trevlig förfest hos mig igåt.. dock funkade det inte att koppla datorn till min stereo anläggning så vi fick lyssna på gamla godingar som man brännt på cd skivor haha allt funkar bara man har go dricka och trevligt sällskap. Efter att vi förfestat o hållt låda.. se mandys inlägg tidigare på min blogg)))))))
Så begav vi oss till Claassssss riktigt bra spelat av Nixon men synd att det var så lite folk.. varför går inte folk ut om onsdagar längre? För var det alltid de gamla rävarna o vi i restaurangbranschen.. visst det beror kanske på penga brst men det var gratis inträde.. skit bra tycker jag
Fick höra på jobbet idag att banken skall ha gratis inträde på fredagar.. hm e det för att locka folk eller för att det bötjar gå utför? hm tål att tänkas på ..

Åh kan du skynda dig hit?

har äntligen skickat lite jobbansökningar till taxi kurir i Göteborg och Stockholm... har haft lite ångest men men tjänsterna växer inte på träd och jag är faktiskt väldigt duktig som växeltelefonist .. hoppas man blir kallad till intevju..

Dags att krypa ned i den vvarama stora sköna sängen.. funderar på att sätta på en film.. eller inte ögonen svider av trötthet så .....
Lite mys hade inte varit fel....

kommer bilder från helgen o igår senare..

tjingg lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0