vad e det me d..

Vad håller jag på jag bara tränar tränar o har ingen aptit alls.. maten var jätte god och sällskapet toppen men jag har inte motivation för 5 öre .. känner bara för att krypa ned och dra täcket över huvudet och stanna där livet ut... UNDRAR  varför föddes jag igentligen är dte ngn som styr över mitt liv och hur mkt vill man att jag skall orka...
<Jag börjar nå botten.....men kanske måste man nå botten helt innan man börjar simma upp för att kunna starta om livet.. känns som att jag nuddar djupt vatten o alltid tar mig till ytan igen...............

Det är som vanligt när du är är .. börjar bli som en rutin... alltid samma sak o samma ständiga prat och diskussioner... drama.....................................
Är så sugen på att bara läcka allt men antagligen kommer det stjälpa mig och göra mer skada än nytta för min del... du har ju inget att förlora sägar du.. men frågan är du kom ju själv hit i lördes och berättade hur rädd du va ....
Undra om du såg tårarna när dina armar omslöt mig .. känne du härtslaget ... sorgen förtvivlan hur sårad jag blir... jag vet att du känner vad du känner men du öppnar dig inte för ngt ... jo ibland lyckas det lysa igenom.. allafall för oss som känner dig väl..
jag vet du inte vill såra henne men ... vi är som en drog ett budskap ett  plåster.... men en sak vet jag du är inte där jag är i livet ... du vågar inte ta steget.. det steget som jag redan tagit.. det är inte svår att släppa taget..

Har nyss kommit hem efter en skön kvällspromenad .. gick förbi hållpalts o hittade en kollega o en chef som satt o smaksade på lite skvaller o godis.. inte ens godis är jag sugen på... just nu känner jag att morötter hade varit underat gott...
Hittade också mitt hjärta o per o några till inne på class .. synd man inte orkade sitta kvar längre och prata men motionen kallar...
Hoppas sonny kommer över me lite musik jag kan dölja tårarna i... mitt hjärta det vill bara sluta dunka.. är så glad jag har er tjejer som tar mig när jag faller... som säger ryck upp dig... du förtjänar bättre.. visst jag vet men det är hårt och svårt.. fast jag ändå har betsämt mig..
När du lämnade sängen ikväll så var jag kall... lika kall som jag betsämt mig för att vara resten va tiden som antagligenn är kvar i Sverige.. har ju ett otroligt jobberbjudande som lockar... men en Tung sten håller mig kvar..

skall bara se klart sex and the city sen blir det att krypa till kojs..... utan dig för du är väl påväg till stockholm eller med............................................................

Ibland är män som en drog som drar ned en men oftast gör dem en höga ... av åtrå galenheter smärta glädje ja allt...


lev och lär jag svär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0