Vilken Helg

I fredes hamnade Sofia och jag hemma hos martin först och svepet några cider o öl sedan stack vi vidare hem till Pierre där vi drack o skojade haha
Stackars max fick ligga o titta på efter att han blivit duschad av husse.. han var nästan lika söt som min vovvsing där hemma när han blivit badad:)

Lördag oj vart skall ja börja ...kan ju tillägga att vi hade ett bråk natten mot lördag .. varför han vi inte slita oss från varandra... det påverkar jobben o allt annat..blir så trött på att du aldrig kan hålla vad du lovar o att du går bak ryggen ...dock inte på mig men ngn annan o vännerna... det finns inget att förneka det är bara du som tror hon är dum och inte fattar...

Runt 7 kom many gumman o började klippa mig sedan kom min (L) Kollega förbi hm inte vad jag väntat mig efter nattens bråk men tydligen vi kan inte vara ifrån varandra... men vi är inte bra för varandra hm...
jag blev super fin i håret verkligen trivs med att ha det lite kortare o dessutom var det ganska slitet i topparna... Ville först klippa page men min modell fotograf vill ta några nu när håret är långt sen kanske jag låter mandy klippa det kort:)

Kan säga att det funkar dåligt att gå ut med ---- speciellt då vi har det förhållandet i har me vrandra.... jag blev jätte full minns inget o vi har tydligen haft världens bråk...........attar inte visst har jag haft mina prakt fylllor men aldrig minnes blockaut från hela kvällen!!!! Ngt stämmer verkligen inte...

Söndagen spenderades mest liggandes i sängen usch vilken dag o sedan orkade jag pallra mig upp till min trevliga granne för att få lite tabletter **''' Wonderbart***

Sen när jag hade planerat att sova ringde min favo tös o bjöd bort en på mums o vin och en kväll full med dricka chips o spel hehe synd man inte varit gladare att dricka för ¨då hade det gått vilt till kan kjag säga..
Idag har jag varit och sänt radio kan dock inte med samma entustism som jag brukar fick jag höra... hm konstigt när man har så mkt känslor för det vi har ihop o du sumpar skiten varje dag bara för du är en jäkla idiot!!!

Har klarat mig 2 dagar utan dig o dina samtal o din varma famn låt mig då vara varför var du tvungen att ringa o hålla på idag varför varför varfördu gör det jobbigt.................nöj dig me ddet du har o trivs du inbte gå vidare.


Vill bara utomlands nu kan flytten o jobbet bli AVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV snart..........

tjing skall vila innan handbollen nu....


ps: kommer bilder sen:)


Kommentarer
Postat av: Grannen Martin

Vad kan man säga? Jag är världens bästa granne ;P

2009-01-15 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0