What A Day

kan säga det kommer ta lång tid att komma över altl som hänt på sista tiden .. känner att världen har vänt upp och ned på allt ...
Tog en lång skön promenad innan idag för att smälta att som hänt idag framförallt och allt som hänt under sista tiden.. det var så skönt att kunna sätta sig därute helt ensam på slingan och en massa vass och is och vinden som dolde bilarns väsen från härlövsängaleden som går precis utanför.....
När jag satt där började jag summera livet allt som hänt och jag önskade jag kunne blicka framåt mot slutet... kanske är lösningen att ta chansen nu som väntar - sticka utomlands komma hem börja om pånytt i ngn ny stad nytt liv nya vänner och ett nytt jobb... är det det som väntar mig?

Eller skall jag stanna kvar härda och rida ut stormen .... nå botten och sedan stiga upp som en näckros och besegra allt det gamla och bara få väckla ut dom fina vita bladen och blomma ut. Det är dafs att få mera luft under vingarna ta steget och lyfta ...............

Kom nyss ut och duschen inget varmvatten efter 5 minuter som vabligt hoppas vaktmästarna är på bra humör på måndag för jag kan lova att dom inte kommer härifrån förrens dom tar tag i problemet.. har ju äntligen fått köket fixat ... bara fläkten kvar men det gäller ju hela huset..
Sitter och funderear vad jag skall ha på mig ikväll.. blir förfest på söder ihop med martin o C... sen hoppar jag kanske vidrae med many och hanna...om dom e sugna på utgång...
hade tänkt vara rätt nykter mamma ringde innan o skällde på att jag inte varit i Åhus på ett tag.. får väl ta tag i den saken i veckan eller redan imorgon Det ätr ju snart ny vecka nya träningsmöljigheter och en massa annat kul.. skall faktiskt jobba i veckan  haha


Time for makeup and dress for tonight:)


Kissezzz



Du är borta ur mitt liv..............Äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0