Nervös o rädd

Kan säga jag jobbat rätt många timmar o legat vid havet och badat me dmin underbara vovve några dagar.. rätt sköt att slippa jobba alla dagar .. men konstigt nog blir det alltid dubbelpass på helgerna.. hm är det inte då man vill vara ledig .. svaret enligt mig nix inte jag iallafall... Tycker det är skönt att vara ledig när andra jobbar.. ensmavarg ne dte är ju fler som har det som mig .. jobbar mkt kvällar o helger inte sant...?!!!

Idag är det dags dommetagen eller som jag sa igår när vi grillade i åhus tumme dagen.. tyvärr så skar jag mig illa på jobbet när ett glas krossades o allting hade läkt ihop int när jag upptäcker en bit glas som blivit kvar. Så idag ska jag först följa med rebbeca till sjukan o sedan är det min tur att bli lite skuren i tummen .. usch det kommer bli ett djupt sår igen.. blää vill inte hatar verkligen sjukhus nålar o doften framför allt.. känns som det luktar sorg.

Bästa jobbkvällen på länge i Lördes :) thjoooo



Solig dga vid bryggan med amanada

Min bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0