Rastlös

Kan väl säga att jag har haft lite otur på jobbet... men allt kan inte gå som en dans hela tiden...har tillbringatr mkt tid på jobbet för att få iordning inför promenaden o otur så råkade jag ha sönder ett absolut glas som i sin tur hade sönder min tumme aj aj aj ...o jag som inte tål mitt eget blod mådde sådär.. lustigt man kan se hur mkt annat blod när någon anna skadar sig men när ens eget sår blir djupt o man blöder mkt då är man inte i sitt esse tyvärr... jaja
Premiären gick super o jag fick stå på min favo plats .. dock saknade jag att stå och trängas med dj:n men men det kvittar ju bara man har roligt.. känns som jag o sofia är ett super team man lär sig varandras rörelser o att inte krocka när man jobbar ihop så mkt :)
Riktigt skönt att vi fick åka taxi hem också efter jobbet.. tycker det börjar kännas lite hemskt att gå hem runt halv 5 p morgonen fast vi är n¨ågra styckna som går hem samtidigt men man vet ju aldrig.. denna staden slutar aldrig att förvånna mig iallafall

Vaknade iförrgår av en dunderförkylning.. usch vilket sätt att starta en söndagsmorgon jag som tänkt åka till åhus o mysa med min vovvsing.. men men blev att bädda ner sig o ha myskväll istället .. skönt med sällskap...
Tog faktiskt tillfället i akt att laga mat o tvätta o sedan sova på en varm o skön arm o famn.. kännes så bra :)

O samma veva idag fast jag hade inget myssällskap bara ett sjukt bra brev med posten o mamma som kom med mat o lite hostmedicin:) gulliga du o jätte fin i håret hade hon blivit kände knappt igen henne.

Bara 1 avsnitt kvar av cityakuten jag dör.. skall bara byta klädre sne skall jag försöka ta en liten promenad med amanda .. känns ganska bra i bröstet när jag rör mig..


ps nytt bantningsknep ta hostmedicine...funkar för mig hehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0