saknar

Oj en vecka har flutit förbi och en massa saker har hunnit se... just nu har jag nyss stigit upp ur en väldigt lockande o mysig säng för att göra mig    vi mig ju premiär för sommar teaterbaren ikväll hoppas vi ses i dimman under kvällen :)
Veckan har flutit på väldigt snabbt må jag säga har ju flyttat ner 1 våning så man har fått en mysig balkong o en urtjusig kakelugn.. återstår bara att prov elda hehe får ju se hur det går.
Hm vad har mer hänt rebba o jag har varit o handlat en massa på ikea känns som vi köpte halva butiken typ o sedan har man jobbat jobbat men idag hann panda o jag ligga på söders gräs o sola lite.. efter en stund var det dags att bege sig hemmåt för att sova men ack nej jag hamnade med sololja på balkongen o lite trevligt sällskap må jag säga... hm vet en som älskar doften av kokosnöt o som tog tillfället i ackt :)
Usch förkyld har jag blivit men får skylla mig själv.. nmin hade ju en undferbar liten älsklings bebis som jagade med mig i vattnet.. min hund badar typ året runt galningen o vill matte ska göra det samma .. hm men jaja förkyld blev jag men dte var undrebart skönt i vattnet:)

MIssar fotbollen men sverige jag håller iallafall 1 tumme för den andra blev rätt illa skurev av ett förbannat glas:/

Time for work måste piffa till mig lite :)

kiss kiss big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0