<3

Din blick i bilen den kvällen
Hur du plötsligt överraskade mig första gången vi träffades
Du fick mig att skratta
Känna mig värdefull självsäker inför dig och världen kring oss
Det fanns inga bekymmer i världen

Den natten
Det leendet
Att vakna var ej fröjd att se sig sova vakan upp din blick
Hur du strök händerna över min kropp
Du fick mig att vaka upp bli som en ny människa livet helt underbart
Men stagda nej ja nej ja ne jag..kanske

Vad händer... var är vi nu... ingenstans på två olika håll och mot olika mål men vi kommer ha en sak ihop gemensamt som kommer påminna om oss båda ...

hm jag e trött nu o träningsvärk ... Åhus om 8 timmar trevligt och det skall bli gott med mormors mat o en gosig bebis xante:) min bebis ju:) hihi

Snart barjobb i Ystad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0