Hallelujah

Finns det ngn bättre sång att lyssna på när man är oerhört glad och lugn i själen? Hm finns säkert ngn men denna är faktiskt men favorit när jag e glad och ledsen.
Vaknade för ngn timme sedan .. tråkigt men en tum säng som bötjt svalna men så kan det ju vara .. möttes dock av e ilsken telefonsignal usch men dte var mormor som ville kolla läget o undrade om jag kom ned till Åhus i veckan som kommer..
Åh det skall jag ju.. tänkte ta med  ritningarna och jämföra med dom som redan finns.. vet ju ej om mina plane funkar me ledningar o rör o vatten.. hm Hoppas verkligen det stämmer för det hade blivit sjukt fint.. synd man inte har pengarna till att förvärkliga sina drömmar.. men kanske har jag tur om ngt år.. vem vet .

Ta dagen som den kommer och lev den som om den var din sista i livet. Man vet aldrig vad som väntar dig några sekunder bort.

Får väl stiga upp dusch o fixa till mig.. mamma slutar snart o jag skall börja jobba runt 5.. om allt blir som planerat. Blir en lugn kväll kanske ett glas vin skall som sagt jobba dubbelt imorgon ...:)

 
Hm ny kruka fråbn ikea:) Men lite bekymrad eller stolt blomman hade en levnadstid på 3 månader enligt säljaren jag köpte denna i november så en snabb matematisk uträkning mina blommor är 4 månader och 2 veckor hihi men jag har ju gröna fingrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0