Its only the way

Blev lite shopping på maxi igår.. var lite gtomt i kylskåpet tyckte jag.. vad skulle jag göra utan mina underbara vänner som finns där när allt annat i livet sviker?
Inte mkt kan jag säga och ni vet själva vilka ni är.

Idag blev det lite sovmorgon... Har hunnit med ganska mkt tycker jag .. skall snart slita mig från ritningarna på huset och bege mig mot söder där det skall inhandlas och tillagas en middag till mig och fredrik.... stackarn är också arbetslös nu.. hm känns som vi kommer umgås mkt om dagarna i motionsspåret för nu har han ingen ursäkt till att vi inte skall börja cykla haha

Efter middagen tänke jag hinna med en promenad om jag inte måste skynda till jobbet. lär ju inte hinna med ngn promenad efter jobbet för man e nog hemma sent.. är fullsatt ikväll... skönt .. hoppas kunna se föreställningen också men sådan tur brukar jag inte ha.. men man skall aldrig säga aldrig.
Sen e jag ledig 2 dagar -... suck vad skall man göra då*? och ingen TP att terra ... :(


måste sticka nu puss puss

ps glöm ej kolla Tiqer . se och se om ni fastnat på bild hos en av k-stad bästa vimmelfotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0