Kiss Kiss

Så dags att bege sig mot jobbet.. blir tydligen dubbelpass idag också hade inte räknat med det men  fick ett samtal att jag måste komma direkt efter jag avslutat jobbet på T-baren.. hm lite blandade känslor inför det men men sådant är livet. Kan ju ändå inte lägga mig halv 11 så det kvittar blir nog bättre att jobba efter teatern några timmar och sen hem och sova till 12 o börja jobba 13:00-04.00...

Sitter o småsover frmaför Top model hm smink eller utan smink fofgrafering gar dom .. kanske hade varit ett moment för min fotning hos Niklas? Skall maila över en önskelista på vad jag vill göra.. hade ju måltorka eller ide torka sista han frågade vad jag ville göra för plåtningar..

Åh super härlig festmusik dunkar ut högtalarna..ett glas vin hade suttit fiiinnttt en dusch o sen förfest.. åh sugen men men  bara 5 arbetsveckor/helger kvar sen kan jag skaka rumpan lite o slå klackarna i taket...
Tjingg tjpongg


kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0