lyckan spirar

Ja precis somm alla vårtecken just nu..snödroppar tranor och fåglar som sjunger i träden utanför mitt fönster. Har nog en väldigt bra dag .. sitter i mina nya fina underkläder sjunger högt till musiken som spelat på radion I wish i was i punk rocker with flowers in my head åhhhh
O vad livet kan vara underbart bara pågrund av några väl valda och skrivna sms som väcker en på morgonen.. kan dock också erkänna att jag dra på smile banden för jag är i tidningen:) visste det är bara min rygg och hår men va f'n hehe bilden är från alkoholföreläsningen ja berättade om innan -.....

Räknar dagarna ... spännade

har suttit och rensat en massa bilder musik och en hel del sms från mobilerna hemskt vad man hittar mkt skit som man samlat på sig under gångna året..
Trodde man skulle vara ledig idag ack ack ej efter 3 dags för Malmö o nu skall jag ducsha sen blir det att hämta pandapanda på jubbet juuuu :)

Lovleyyyyyy

Im in total love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0