Morgonstund har guld i mun

Mamma ringde och väckte mig runt 7 imorse för att tala om att hon var påväg med xantebebisen till mig.. hade typ glömt det eller nja lite.. har ju annat just nu i huvudet som tar mkt plats i hjärta kropp och själv.. att det skulle bli så var ju inte direkt tanken...
Men efter att ha funderat ngn dag o flera timmar på nätterna börjar jag inse att sanningen är inte alltid de bästa.. dte e inte alltid bäst att vara ärlig.. skulle kanske gjort annorlunda men varför jag var bara ärlig och ville inte dölja ngt för dig... men tyvärr fick jag ånga min ärlighet.. men det är kanske ännu inte försent.

Blev en riktigt härlig morgon promenad 2 timmar var vi ute och vi sprang fakstiskt lite av linnerundan haha o när jag pratade i mobieln passade du på att sticka min underbara älskling men du kom snabbt tillbaka.. börjar äntligen bli lite vett i dig haha min sötnos ... usch tiden går så förbaskat snabbt fick hem lite kort som jag framkallat o tänk att det har gått 1 1/2 år sen jag fick hem dig.. dock i ett format som passade precis in i min famn...saknar din valppäls lite ..

Nu när det e dags för dagens andra långrpoemnad hgar det börjat regna .. detta suger verkligen har regntäcket i Åhus o bläää hatar när de regnar.. mår konstigt , feber igen trött och sliten kan dock vara efter helgen men jag sover jättedåligt och drömmer mkt... kan det bli sommar ?
Skulle igentligen till studion men jag orkar inte.. får väl slänga iväg ett sms o sticka dit imorgon.. kommer avundas killarna som nog e lite bruna efter en vecka utomlands...Vill också iväg nu... o isoammar lär det bara bli en massa jobb o ingen lyx alls... får kanske ta en resa till hösten istället då..

Har inte suttit på latsidan idag bara utan jag har suttit med lite schema o likande .. blir jobbdag imorgon för min del.. skall försöka handla lite också imorgon..
Ngn som har förslag på vad man skall laga idag? Hm xante har ätit torrfoder ris bröd ochlite rester från bacongrytan som jag gjorde i torsdes om jag inte har fel?

dags att slänga på lite smink så man ser yngre ut.. skall ta en promis förbi pandapanda o sen hem till fredrik o dra med han till hammarsjön..


tjinjj



tycker sjukt mkt om dig TP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0