Nu är det bebis dags:)

Värsta husmoren känner jag mig som.. har lagat lite pasta o tomatssås , bäddat nya lakan så jag kan sova ordentligt inför den tuffa jobbhelgen som kommer.. ser typ ut som förra helgen o den innebar förlite sömn tyvärr,,, men så kan det gå. jag har hängt upp en tavla full med bilder på min bebis.
Saknar honom så mkt min xante bebis men men tänke ha honom hela nästa vecka om jag inte jobbat ngt pass mitt i vecka...får se hur det blir.

Blev en roadtrup föreläsning shopping och ikea tripp med Langen igår riktigt trevligt faktiskt haha skall nog skaffa gps .. men men vi kom fram iallafall. Får väl lägga upp lite bilder om jag hinner. har massor av tvätt som måste fixas och så väntar jag på 2 madrasser till sängen. Har kommit fram till att den är så jäkla ostabil med 30 cm höga ben så jag tänkte lägga dubbla madrasser så blir det samma höjd och förhoppningsvis smidigare.
Hm en uppmaning till ikea kanske skall ha personal som inte bryter för mkt om dom nu inte klarar det svenska språket som denna person inte fixade igår så kan man väl för fan prata engelska när man kommer därifrån och kunden ber att man skall prata engelska istället... hm aningen drygt må jag säga och irriereande o svaret jag måste prata svenska för att lära mig det pytsan!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad duktig du har varit , fin tavlan blev ....

hoppas livet blir lite mer positivt för dig nu , du låter ju mycket mer på hugget nu .....kram

2009-03-05 @ 19:15:33
Postat av: Anonym

porr porr porr och ännu mera porr

2009-03-05 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0