Oj

Märkte det var ett bra tag sedan man bloggade här inne.. tror närmare bestämt det är 2 veckor sedan eller ngt i den stilen :) Men det e ju aldrig försent att börja updatera lite igen.
Har dock jobbat mkt sista tiden och haft ganska mkt annat i luften däav lite dålig updatering tyvärr. år svar på Onsdag om stalljobbet . Hoppas verkligen för jag saknar hästarna.. kanske inte direkt det jag vill jobba med på heltid nu men men det e hård bud i jobbträsket.. o man får man inget stöd av sverige när det gäller bidrag eller annat.

I fredes fick jag en av de bästa överraskningarn på länge. Theres kom från Kävlinge och hälsade på vi var ute och käkade på Class och sen lite dricka hemma hos mig innan det var dags att krypa till kojs.. Jobbade som vanligt dubbelpass på teatern och sne nattklubben : ) En av de bästa helgerna på länge och ett besked som jag väntat på länge var positivet :) Nu är jag inne på rätt spår :) yjohoo

Nix pix dags att sticka till jobbet sen o hörs jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0