Tjat lögner och kärlek

Hm var skall jag börja igentligen .. har inte direkt otk o motivation att blogga men tydligen så går det när man tjatar på mig.. har lagt märke till att antalet läsare har ökat ganska mkt under dagarna jg inte bloggat. har nog inte bloggat sedan helgen.
En av de bästa helgerna på jobbet eller vad säger man .. NOTE välte typ ut 2 öl o jägermeister katastrof är ordet men så kan de bli nä man är lite trött o skallen..


T-baren 20 + 2009.03.07 Affe , jag  och sofia





Taxi_!!!!

Om man skall vara lite skrockfull så säger man ju att försvinner en kommer det alltid en ny . Kan tilllägga att min nya bekantskap har gjort mig till en mera förstående människa och inse att en Kollega verkligen inte bara kan skita ut sig själv utan nej denna personen vill fan inte arbetets bästa nej nej han vill verkligen göra det sämsta för arbetet som försörjer han. Visst det e fan inte lätt där och det e massa strul men för helvete man kan bete sig på ett vuxet sätt mot kunder kollegor och allt annat runtomkring. Det e inte dagis vi jobbar på utan en arbetsplats.

Sen när man har kvinnliga kollegor är det INTE ok att skicka sexsms sex skämt eller tafsa . Är det så jävla svårt att förstå? Ibland undrar jag varför jag inte amnäler dom ... som alla andra gör men nej för jag tror fortfarande inte det om dom speciellt inte när man ställt upp för denna person som fan och suttit många timmar hos denna då han var riktigt skadad och sjuk. Och hur denna då kan bara sig illa åt prata skit och vill fördärva för mig .. jag förstår inte hur denna människan står ut med sig själv. Men rätt förståligt då över siffran 4.

Tycker ni borde skämmas när ni inte sköter er och bråkar med kollegorna. O om inte för företagets framtid och överlevand mkt står på spel i dessa hårda tider. Vakna för fan. Ni är ersättningsbara fast ni inte tror det.



Igår var jag och fredrik hemma och lagade mat i hans lilla kök skit trevlig har börjat fundera på att plugga vidare till kock hm svårt. >Efter en tur till elgiganten för att hämta mitt batteri blev dne en lång cykelrunda där fredrik behöver träna på sitt flås heheh

Skall städa lite och lite annat hörs kanske ikväll
 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0