Var jag mig i välden vänder

Vaknade och var riktigt dåligt imorse undra vad det handlade om .. kändes som om jag var jätte dålig usch ..la mig aldeles försent också men det är svårt att ändra sina vanor när man jobbar kvällar o nätter... dessutom jobbar jag ju inte ofta dagtid mitt i veckan o då blir det som en dålig vana typ.. Hm jag har inte ätit ngt olämpligt heller o fredrik blev inte dålig igår.. ngt är nog inte sådär super me dmig.. är trött som en sömngångare migrän ont i magen och migrän.. kan dte bli värre??

Idag har jag spenderat större delen av dagen i Åhus med min underbara mormor och morfar men framförallt legat på golvet o brottats och kelat med min älskling.. så fin o ny duschad .. kan tillägga att jag möttes av två tunga framben på axlarna när jag steg innanför dörren min underbara xante.
Önskar bara att dte är annorlunda men det blir det antagligen.. får börja bestämma mig om jag skall stanna kvar i stan eller jag skall göra det enkelt och lätt att flytta till Åhus ..

Ikväll blir det antagligen utgång.. skall ta och äta lite sallad och sedan får man väl promenixa till Banken och mötta upp resten som kollar fotboll eller kan jag sova 30 min och sticka bort till panda panda och regeringen som är och tränar handboll.. <Hm svårt val??? Känner mest för att dricka lite vin tända ljus och se en bra film under flera lager täcke...
Fråhan är skall du bråka idag också o sitta o dricka öl i din ensamhet sweetie?? hm trodde väl det hahaha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0