Day by Day

Fruktansvärd migrän idag igen .. säkert 3:e dagen på raken undra om dte beror på vädret eller att jag spänner mig för en massa olika saker.. mest troligt är för vädert har ju super känningar så fort det skall bli oväder..:(

Idag blev det att stiga upp tidigt för jag o rebba hade en inbokad resa till ikea älsmhult det bästa stället ava alla jag hunnit besöka.. blev en ny tvbänk mattor överkast o en massa annat smått o gott.. inte långtar kvar till flytten:)
Synd att jag flyttar den 1a o att man skall jobba helgen annars hade jag den 2:e suttit i en mega husbikl med cherino grabbarna ner till spanien.. men men jobbet måste gå före annars blir det svårt att betala hyran..

Känns riktigt skönt att sitta under den varama filten o höra hur regnet smattar ned på fönsterblcäker .. önskar du var här o inte så långt ifrån mig.. men man kan inte få allt i världen..
Sjukt sugen på en Tyskalndsresa men pengarna tänk om dom kommer fårn himlen.. blev ju en tv o shopping på Ikea istället för en resa o köpa en massa mumsig dricka.. kommer ju fler tillfällen...

Skall försöka packa det sista imorgon  men tror dock inte jag hinner bli klar med det.. skall ju jobba imorgon ska bli sjukt kul som vanligt:) hoppas det inte blir dåligt väder bara .....

Får väl ladda upp bilder på gamla lägenheten o sedan på den nya :)



Im in love with a guy :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0