Det går på rätt väg UPPÅT

Så jävla fint  fick beskedet idag att jag får lägenheten undre mig dte kommer ju innebära många stunder med sol och drickar litervis med daquries o massa rosevin kommer inte vara en massa jäkla trappor heller att springa i :)
Jag som precis gjort min adressändring o en massa annat skit som atrt måla om.. kommer dock behöva måla köket för dte är mintgrönt annars finns det inget att anmärka..
Måste dock samla ihop ett gäng som kan hjälpa mig att flytta grejorna tur man har hissen utanför o bara skall åka ner och öppna dörren o håva in allt hihi skönt måste vara den lättaste flytten.
dessutom det bästa av allt är att rebeca kommer ta över min lägenhet hihi så martin  4:e våningen rebeca 3:e våningen och jag kommer bo på andra våningen fan vilket ös:)

Har typ legat vaken hela natten efter en trevliug kväll med rebeca martin o några mer.. skall skaffa segel att sätta över balkongen fixa med garderover är bara typ 1 !/2 måla köket o måla hallen.. kanske ska bli målare trots allt hihi nej bevare mig.

Snart dags för jobbet klyftpotatisen står i ugenen och kycklingen steks mums vattnas i munnen på mig.. är dock sleten o hoppas allting klaffar perfekt på jobbet...

puss puss

Kommentarer
Postat av: jessika

Tack så mycket! :)

Du får läggaupp bilder sen på din nya lägenhet :D

2009-05-14 @ 11:34:18
URL: http://misslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0