Du tror jag Vet

Du tror allt är så enkelt du har själv satt dig i den sits du är och jag kommer inte ta tillbaka dig du kan får känna av hur det är att vara singel hoppas verkligen du tänker igenom dit liv och tar ditt ansvar du har passerat åldern då man skall bete sig och veta vad livet ger och vad livet tar. Vi hade vårat lilla roliga pch jag såg aldrig ngt allvar och nej jag kommer inte ta hennes plats.

Som vanligt när jag är ledig så regnar det har varit en rktigt kass dag har mått väldigt illa och bara sovit nästan var dock uppe tidigt jag och lilla mandy för ett hemligt beök ihop hihi men efter mådde vi bättre, o sen hälsa jag på efter att ha sovit hela eftermiddagen på hennes jobb.. snyltade fakstikt en kaka mums ..

Nu blir det en lång motionsrunda med rebba o hanna .. vill inte du skall åka hanna du ska stanna kvar här o supa med oss andra i sommar.
har hänt väldigt mkt under helgen o förra veckan kommer snart en lång udatering på detta men ikväll e det fest som gäller ja jo jag vet det är tisdag men såhär festar krogfolket hihi

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0