Grill

Tänk vad en sådan planerad dag kan ändra sig så snabbt. Var bestämt jag skulle in och jobba ngn time för att få resterande saker på plats innan bröllopet imorgon men säger man att man bara skall plocka lite blir det geanst en massa man skall plocka det är det bästa med mitt jobb det finns alltid ngt att göra. Vi hängd eupp jätetfina vita gardiner fixade med blommor o palmerna o en massa annat var inte hemma förrens runt 4 tiden.
O det innebar ju att jag inte fick träffa johan idag som vi hade pratat lite om men som tur var befann han sig på golfbanan istället och roade sig.. hm kanske man skulle prova golf jag e ju pricksäker på minigolf...hm

Iallafall efter att ha handlat med rebeca snabbt o mkt med kött på maxi begav vi oss hem mot trädgården där dte blev massor av grillning och god potatis mums.. äslkar grilla dte e nog dte bästa som finns .. en saftig bit kött mums.
Få sjukt bra minne av olearys sommaren 2008 jag amanda kik jägermiester o KÖTT!! haha O fasen vad roligt vi hade den sommaren .. glömmer aldrig amandas o mina utekvällar dne sommaren o allt bus på jobbet ... haha
Satt på en förfest där hemma också o tydligen har hon lyckats fota när jag hoppar genom fönstret in till team 3 haha sjukt rolig bild måste få den så jag kan ladda upp.. ser lite baktung ut :)

Efter grillningen blev det soffan o några kalla cider o lite vin mummmmmaaa .. lite synd att man skall jobba imorgon för jag e festsugen till tusen o som vanligt när jag e på G är alla icke på G satt säga..
Skall krypa ner i sängen bara ringa o säga grattis för killarna vann match3n o kan tänka mig dom börjar bli lite runda om fötterna nu... Skall upp tidigt men om john blund inte vill komma så blir det kanske en liten film...:)

Kommer med bilder på söndag om grillningen o såklart lite bröllops bilder :)



åhh vill också gifta mig...

 Förra bröllopet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0