Just me

Tänk om alla bara kunde sköta sig eget liv och sluta klanka ner och se ner på andra herregud vi lever inte på medletiden längre alla människor är lika mkt värda.
Som ex en mkt nära vän till mig var i tidningen idag o kollar man k-bladets hemsida så är de genast mkt kritik för han har sökt få jobb. Ge er säger jag bara . Jag har sökt hur många jobb som helst men de jobb jag har nu som jag knappt försörjer mig på har jag fått genom kontakter och att man hoppat in på olika stället för bara några timmar. Alla arbetstillfällen ger dig möjlighet att komma vidare.

Imorgon blir det inget mys med äslklingen i parket har tillbringat större delen av dagen med min hund xante ella o amanada i bara bikini o sedan en långpromenad som avslutades med en mumsig frukost luch hemma hos amanda :)
Blir istället ett dubbelpass med dukning städning och sedan kanske ett hemligt uppdrag. har hunnit städa golven riktgt noga idag om jag orkar och det finns tid öve imorgon skall jag städa skåpen så det blir mindre jobb när man flyttar :)

kommer lite sköna bilder imorgon tänkte jag

puss o kram

ps att en människa man inte träffat kan vara ett så stort stöd trodde jag aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0