KAOS

Blev en dag på stan med amanda först innan dagen började på allvar hade dock en liten huvudvärk som inte ville släppa igår därför blev det igen promenad igår.
Blev istället för att vila en riktigt bra förfest som slutade i total fylla för mig och amnda .. kan ju bara svara för oss hihi ni andra tråkisar gick ju batra ut typ 15 min sedan begav ni er hem tråk... iallafall har minnesluckor från hela banken vet att jag har gjort bort mig men det bjuder jag på.. minns heller inte fyllesamtalen eller att grannen fick öppna för mig haha.

Dock minns jag att vi kidnappade  o drog till statiol för att mumsa mat haha stackare han var nog chockad den lilla stackaren men men det bjuder vi busungar på :)
Antingen var korven gammal eller är jag för gammal för att dricka hm kan säga att de är ingen bra dag idag .. hm gör inte så mkt man tappar väl kilona o vädret suger otroligt mkt.. skall försöka få ner ngt i magen ....men tror inte det blir ngn dunder succe...

Blir en dag framför datorn och tv-:n har jag tur kommer kanske min snygging förbi efter han jobbat.. blev nog smått sur när jag ringde han inatt hihi ops**

kommer bilder och faktiskt en film senare när panda kommer från jobbet o kan skicka över allt::)



Hm kom att tänka på det det pratas väldigt mkt skit just nu och jag kan säga det själv det är inget mellan mig och  I och det kommer aldrig bli ngt. Och för er som tror att jag kommer ta hennes plats har aldeles fel för er. Jag har hittat ngn som är bra för mig och THATS IT. Tänker inte göra några misstag. Så sluta håll på att snacka om nattliga resor o bla bla bla tro på er själva och dom ni håller kär. Och ngt som många måste lära sig inkl jag själv som höll på att splittra oss man kan vara jätte tajta som vänner killar o tjejer. det har jag lärt mig och börjat förstå. kan säga att jag tycker det e det bästa att ha en eller flera killpolare att umgås med och kunna prata om allt. men visst jag föredrar mina godingar mina girls såklart :) 

Kommentarer
Postat av: Marilene

Sånt är SJUKT jobbigt när folk pratar om något de inte har en susning om..... vad är det för kille du träffat??? nyfiken som alltid, hoppas att allt är bra annars=?

2009-05-19 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0