lugn o ro

Riktigt långsam dag har det fakstiskt varit förutom att klockan rusade iväg hade tvätttid o jag tänke de går snabbt så jag gick upp 2 timmar innan jobbet o tvättade men men ack skulle ej gjort det.. kom för första gången 2 min sent till jobbet men det gjorde inte så mkt för jag han diskutera lite med carlsberg o chefens o deras möte var inte slut.
Så efter en trevlig diskussion gick jag för att fortsätta duka o förbereda inför middagen på söndag.. faktiskt väldigt skönt att få det färdigt o slippa hålla på med det och maten på söndagmorgonen :)
Lite fjärilar i magen men jag brukar ju jobba middager o laga mat men då brukar det vara fler som jobbar runt mig o som har gästerna .. men det fixar jag lätt som en pannkaka:)

Dagen har efter jobbet flutit på ganska långsamt har träffat mamma en runda suttit med liter pappers arbete o sedan hade hanna panna o jag en myskväll med handling på maxi o massa godis o sedan tog vi oss friheten att sola oss lite. Kommer sakan dig stumpan men du ska bara var iväg 4 månader det går snabbt. Jag har ju en massa järn i elden som skall smidas... flytten jobb och söka vidarutbildning...

Imorgon blir det avskeds kväll för hanna dock ingen utbgång för min del fick nog av onsdagen och dessutom mkt jobb på söndagen men det blir en stund med vänner och god mat iallafall :)

ka krypa ner  o susa kudden nya lakan e dte bästa som finns kanske får man sällskap denna helgen med om vännerna inte festar ihjäl honom..

xoxox jossan

Ps: snart sommarpremiär teaterbaren ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0