nedräkningen har börjat

Känner riktigt hur det pirrar i magen av förväntningar :) Blev en väldigt lyckad arbets helg :)

Idag har panda o jag lekt sotare ne skoja bara vi fick låna emmys sotarbil så vi kund ehandla lite o sedan hämta min tv.. har äntligen fått tummarna loss o köpt en plattv 42 tums LG mkt pengar men enligt mina proffs till vänner skall det vara prisvärt hehe :)

Imorgon tisdag blir det Ikea mitt favorit ställe med rebeca har varit o hämtat släpen o myst med min äslklings bebis xante som tydligen skulle sova över hos mormor o morfar inatt igen.. får bli ändring på detta .. o jag skall jobba så lite får han flytta in till stan hos mig.,,, dock efter flytten.
Blir en dyr runda på ikea imorgon usch gåt mkt pengar denna måmaden också från sparkontot...:( men men man hittar väl snart ett välbetalt jobb eller får jag gifta mig rikt hehe .. ngn som ställer upp?

Får väl knyta mig skall upp tidigt men käner inte för det .. har ju så mysigt på msn :)

kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0