Övertid nedräkning sommar

Usch vilken dag fattar inget kom till jobbet pigg som en lärka o efter 30 min blev min ben som gele kändes som om jag gått hela degn o sprungit 1 mil typ..konstigt o efter ngn timme försvann det.. väldigt mysko.
Igår ringde grannen o berättade arr hehe deras badrumskåp som skall vara i lägenheten igentligen blivit stulet i förrådet så nu får jag behålla deras snygga o stora istället heh för att köpa dem .. kan det bli bättre?
Sitter o funderar på hur jag skall inreda min nya lägenhet den är ju rätt lik den jag har nu förutom att det fattas mellan väggarna dom halva väggarna o sedan är det en kakelugn istället för en gadrerob.. så där har jag ju ännu ett problem att lösa..
har ju sjukt mkt kläder som ni säkert vet.. o lösningen som dom har just nu i lägenheten är inget altenativ för mig.. hm var på Ikea för att köpa luckor till bokhyllorna o skulle göra dem till garderober o då har dom slutat tillverka min storlek shitttt!

Måstre vara ett tecken först greys Anatomi bröllop sedan the wedding planner os edan tha playboy mansion bröllop hm undra vad det kan betyda.. hm jag jobbade dessutom övertid idag o passade på att duka o greja efter bröllopet.. o vad hittar jag inte jo 2 knappar från brudklänningen.. mysko....scary....

Nedräkning 2 dagar till min älskling kommer hem o 5 dagar till flytten o sådär 10 timmar tills min jobbhelg dygnet runt börjar .. :)

puss o kram kexchoklad


ps: kanella vinkväll snart :) har ju snart balkong o köpt nytt utebod o stolar :) bara dynor som fattas o en baden baden stol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0