Seg

Usch det var länge sedan jag känner mig såhär trött.. Undra om det beror på att jag var uppe till 1 inatt o pratade med johan eller att jag vaknade inatt när det åskade o var livrädd.. kan säga det inte var mlt kvar av kuddens normala form imorse när jag bäddade sängen haha

Sitter jag i en bil o tittar på ovädret tycker jag det är hur underbart som helst men är jag i lägenheten eller på ngt annat stället är dte fuktansvärt... usch Hemskt..
Skall klämma i mig lite frukost sedan väntar jobbet.. skall duka inför bröllopet på lördag älskar verkligen bröllopsmiddagarna:) man får lite fina ideer till sitt eget bröllop.. haha vet en som började svettas när jag sa det igår.
MUms vilken god pizza vi åt igår:) och vilken överraskning

 Rätt packade förra onsdsgen undra om de blir repris ikväll.. lutar lite åt det faktsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0