SLITEN ÄR BARA FÖRNAMNET

Hm bara jag som tycker att man åldras mkt snabbare o sliter ut kroppen tidigare än andra när man har ngt yrke inom restaurang branschen. Fast arbetet inte var ett dugg tunngt stressigt eller var jätte många att servera .. är ju van vid dubbelt så vaknade jag imorse kl 8 när klockfan ringde o jag hade / har så ont i handlederna så jag kan gråta.. har aldrig hänt jag har dessa smärtorna..
Herregud jag har inte ens fyllt 30 redan dags att förtids pensionera mig hehe nej men skämt o sido har kanske fått en inflamation eller ngt för utsliten kan jag knappast vara eller? Tänkte jag skulle prat lite med elona hur hon har det..
Iallafall sjukt bra igåt o gästena var mer än nöjda det är det viktigaste.
Kan säga jag har ätit den mest fantastiska såsen i hela mitt liv dock en cream F sås med soltorkade tomater o lite annat mums sa emma o jag.. men idag får jag stå mitt kast.. måste beställa tid hos läkaren så jag får mjölktabletter .. innna var det bara glass o ren mjölk nu kan jag ju inte ens äta tillagade produkter....:(


Idag kommer min älskling hem dock bara över natten med det kvittar jag LÄNGTAR :)


Blir en sväng inom jobbet i eftermiddag ta tvätten o lite lådor o sedasn träffa amanda :)


Kommentarer
Postat av: ANONYM

tROR INTE HON KAN HJÄLPA DIG !! NI HAR INTE ENS SAMMA ., OCH MAN SKÄMTAR INTE OM FÖRTIDSPENSION-

2009-05-29 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0