A touch of apple

MMM luktar så gott hela lägenheten är helt nystädad o ren ...:) Från golv till tak och tvätten är nytvättade och sänglakanen är bytta underbart härligt :)
Har sovit riktigt skönt inatt...

Skall snart möta upp mamma i staden behöver köpa lite nya stövlar eller ett par halvlåga kan inte bestämma mig för vad jag skall lägga pengarna på...

Jag och amanda var ute på secret mission igår hah vi hade bestämt oss för en långrunda o så helt plötsligt när vi gick förbi tivoliparken tänkte vi inspektera hur det var att vara barn igen o kolla upp vad lekplatsen erbjöd dagens barn.. det blev en uppvisning utan dess like kan jag säga haha
Dock blev bedömningen såhär man kan inte väga mer än 60 kg ör då minskas farten enormt på linbanan. Gungerna var precis som förr snurrgungan ++ klätternätet för kort sträcka enligt mig hahha o till sist tåget eller lekstugan vad det nu kallas ruschbanan helt ok men jag var för lång fick kravla mig in hahha men kul som fan va det iallafall.. Måste prova fler lekplatser.
Men bedömning helt ok ++

har filmn o bilder som kommer upp ikväll från bedömningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0