Blåser ju bort

Blåste duktigt mkt när jag skulle gå hem o jag som hade blivit lovad att bli hämtade men icke.. men det kändes att det blåser otroligt mkt ute fick sidovind halva vägen o sedan efter det fick jag medvind o det blev ngn typ av springa gå form hem haha såg roligt ut.


  Något jag inte fattar är att folk använder sig av paraply när det blåser ca 20 meter /sekund ute... hm paraplyet är typ helt 5 sekunder ....

Känner mig kluven vet inte vad jag vill eller hur jag skall göra.. det är så mkt som spelar roll i det hela.... om jag bara kunde få ett tecken....





Lider o tänker på er .. håller tummarna för det bästa!! Vet hur jobbigt det är.

Fick för mig att lyssna på Aqua hahha sjukt vad tiden går... Tror nog att roses are red eller dr jones är favoriten haha vilekn var eran ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0