Dålig hyresvärd

Blir så sjukt trött på att inte ha ngt varmvatten ringde till fatsighetsskötarna men inget svar redan kl 09:20 imorse men inget vsar så jag talade in o smsade.. Sedan ringer rebeca mig på jobbet kl 18 o säger dte inte finns ngt vatten blir man förbbnad eller vad?

Så vi jagar fatsighetsskötaren o ägaren i 3 timmar o ringer c4 vatten grej också o får bara inget svar av fatsighetsskötaren som stänger av sin telefon o av c4 som pratat me ägaren säger han alla fått info o att ngn fixar vattnet imorgon undre dagen !


hallå liksom vad fan händer jag måste så bra ut imorgon när jag jobbar o hur fan ska jag kunna fixa till mig inflör jobbet imorgon bitti o det inns ngt som heter JOUR!!!!!!
Så jävla dålig stil.
Inte fan är det ngt varmvatten kl 8 imorgon.. tänken inte duscha iskallt 1 morgon till. Så jävla dåligt

Är super trött efter en heldag på jobbet med många nya saker.. imorgon blir det samsungutbilning o jobb 08:*30-18 phusssss
jajja

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0