helgen

Glömde ju tillägga att vi faktiskt var ute o tog en drink på taste o besökte även hessle i fredes... Lång historia faktiskt o dryg. Har ju tidigare jobbat på hessle o dte som förändrats var att det var en ny dörrvärd, bara 1 person i baren riktigt illa och 1 på golvet .. det bästa var att man hade tagit o ändrat om baren till gästernas fördel inga fler snygga guldiga stolpar...

Dock var taste under all kritik en galen bartender som stod o skrek hon inte orkade mer att gästerna fick skylla sig själva om de slog ihjäl sig om d ehalkade på champnagen de nyss beställt o öppnat o lilla gubben han kyler bara glaset hm not!!! O sen vem blandar coca cola mindori ljus rom o teguila??? När man ber om en söt drink.. kan säga dte var det beskaste o äckligaste jag smakat .. stackars min bror....

Men huvudnumret var mojitoo med stjälkar som skakades o sedan fylldes med Zenup!!! vem fan användre sig inte av soda.......vem använder sig av sprite???=?




Kommentarer
Postat av: Panda

Kunde du inte tagit den först bilden från min blogg, där jag hade retusherat väck min dubbelhaka haha!

2009-11-24 @ 12:28:41
URL: http://vaniljsas.blogg.se/
Postat av: C

Är du verkligen den som ska gnälla på diverse bartendrar här i staden? Du har ju ljugit ihop hela ditt CV!! Du sökte jobb där jag jobbade en gång och de vi ringde upp som du skrivit ner som referenser bara skrattade när vi nämnde ditt namn.....

2009-11-24 @ 21:51:53
Postat av: Mandy

Om du nu ska yttra dig om J's referenser får du ju komma med lite konkreta exempel. Vem har skrattat åt det och var har hon sökt jobb? Lämna en kommentar som kan bjuda upp till disskussion. Tyvärr var inte bartender-skillsen höga den kvällen, och det är synd när man betalar dyra pengar för att njuta av en drink på fredadskvisten! Det är synd att det är sådana folk anställda, när det finns arbetslösa bartendrar i denna straden som är fantastiska!

2009-11-24 @ 22:11:53
Postat av: jossan

hahha hela mitt cv jaja tro du vad du vill. jag har goda skriftliga referenser från alla mina stället och jag jobbar länge på de ställena jag jobbat. Jag har rätt att säga vad jag tycker det var fruktansvärt o hade jag varit gästen som fått den groggen hade jag krävt en ny.

Dessutom har man en dålig dag på jobbet så tar man det lugnare o håller sig i köket eller där det krävs mindre av personen som jobbar /fick utbrott! Jag är absolut inte felfri men du verkar vara o du verkar veta mkt om mig hm..

2009-11-24 @ 22:19:13
URL: http://jossanbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0